OBCHODNÍ PODMÍNKY

Adresa e-shop provozovny:

Prodejna MIЯROR OC Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4.

Provozovatel

Mermaid s.r.o., Evropská 178/423, 160 00 Praha 6, IČO: 27639151, DIČ: CZ27639151.

Bankovní spojení:

Účet vedený u: Raiffeisenbank a.s.
Číslo účtu: 5573880001/5500
IBAN: CZ8555000000005573880001
BIC/SWIFT: RZBCCZPP

Kontaktní údaje

Tel.: +420 721 043 673
E-mail: eshop@mirrorshop.cz
Pracovní doba e-shopu: Po - Pá 9:00 - 17:00 h
Dotazy k objednávkám vám budou zodpovězeny v pracovní době e-shopu.
Osobní odběry je možné vyzvedávat kdykoli v provozní době prodejny: Po - Ne od 9:00 do 21:00 h

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Vzorové odstoupení od kupní smlouvy: formulář k odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout ZDE...

  1. Úvodní ustanovení

    1. Tyto obchodní podmínky Provozovatele (dále jen Obchodní podmínky) upravují v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen Občanský zákonik) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen Kupní smlouva) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen Kupující) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího www.mirrorshop.cz za účelem koupě zboží a nebo služeb Prodávajícího (dále jenom Zboží a Služby). Internetový obchod je Prodávajícím provozován na internetové adrese: www.mirrorshop.cz a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen Webové rozhraní obchodu). Kupující má možnost seznámit se s Obchodními podmínkami před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s Obchodními podmínkami v celém rozsahu seznámil a že s nimi souhlasí.
    2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky Prodávajícího umístěné na adrese: www.mirrorshop.cz (dále jen webová stránka) a další související právní vztahy.
    3. Obchodními podmínkami se řídí jak právní vztahy, ve kterých vystupuje Kupující, který je spotřebitelem (osoba, která uzavírá s Prodávajícím Kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání), tak i právní vztahy, ve kterých vystupuje Kupující, který objednává Zboží a nebo Služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
    4. Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy.
    5. Znění Obchodních podmínek může Prodávající kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účunnosti předchozího znění Obchodních podmínek.
  2. Uživatelský účet

    1. Na základě registrace Kupujícího provedené na webové stránce může Kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může Kupující provádět objednávání Zboží a Služeb (dále jen Uživatelský účet). Kupující může též provádět objednání Zboží a Služeb bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
    2. Při registraci na webové stránce a při objednávání Zboží a nebo Služeb je Kupující povinen uvádět správě a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání Zboží a nebo Služeb jsou Prodávajícím považovány za správné.
    3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
    4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z Kupní smlouvy (včetně Obchodních podmínek).
    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  3. Ochrana osobních údajů

    1. Veškeré zpracování Osobních údajů a tento souhlas se ode dne 25. 5. 2018 řídí především nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, také jen „GDPR“).
    2. Jak Prodávající zpracovává osobní údaje se můžete dozvědět ZDE...
    3. Odesláním Vaší objednávky potvrzujete, že jste se s našimi zásadami zpracování osobních údajů seznámil a souhlasíte s nimi. Kupující je na seznámení se s těmito informacemi upozorněn v závěrečném kroku nákupního košíku před odesláním objednávky.
    4. Registrací do e-shopu www.mirrorshop.cz nebo klubu MIЯROR Prestige Club nebo k odběru newsletterů dáváte souhlas s tím, že údaje o Vás budou zařazeny do databáze Prodávajícího. S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů.
    5. Se zněním souhlasu se zpracováním osobních údajů a možnosti odvolání se můžete seznámit níže:
    6. Souhlas se zpracováním osobních údajů při registraci do MIЯROR Prestige Club
    7. Souhlas se zpracováním osobních údajů při registraci odběru newsletterů         
    8. Elektronické platby jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti EVO Payments International s. r. o. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro jejich potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními bránami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. My, jako zpracovatelé vidíme pouze informaci o transakci v podobě: zaplaceno / čeká se na potvrzení / platba neprovedena.
    9. Prodávající na svém webovém rozhraní používá tzv. cookies. Co jsou cookies, k čemu se používájí a jak je např. blokovat se můžete dozvědět ZDE...
  4. Podání objednávky zboží a služeb a její vyřízení, uzavření kupní smlouvy

    1. Veškerá prezentace Zboží a Služeb umístěná na webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně tohoto Zboží a nebo Služeb (není nabídkou k uzavření smlouvy). Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
    2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o Zboží a Službách (označení a popis hlavních vlastností), a to včetně uvedení cen jednotlivého Zboží a Služeb. Ceny Zboží a Služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků kromě nákladů spojených s dodáním Zboží. Ceny Zboží a Služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní obchodu. Ceny Zboží a Služeb včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Tímto ustanovením není omezena možnost Prodávajícího uzavřít Kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží, které jsou platné pouze v případech, kdy je Zboží doručováno v rámci území České republiky. Náklady spojené s balením a dodáním Zboží nejsou součástí ceny Zboží a nebo Služeb.
    4. Pro objednání Zboží vyplní Kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.
    5. Před odesláním objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné.
    6. Prodávající prostřednictvím automatického vygenerování odpovědi a nebo elektronickou poštou potvrdí neprodleně kupujícímu obdržení objednávky. Potvrzení obdržení objednávky NENÍ příjetí (akceptace) Objednávky a nedochází tímto automaticky k uzavření Kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky nebo v případě bezhotovostní platby připsáním platby na účet Prodávajícího.
    7. Ve výjimečných případech si Prodávající vyhrazuje právo na neuzavření kupní smlouvy. Jedná se zejména o tyto případy:
      1. Vyprodání zboží v době mezi pravidelnými aktualizacemi skladových zásob na internetovém obchodě www.mirrorshop.cz .
      2. Nemožnost dodání zboží z důvodu jeho odcizení či poškození.
    8. Upozornění prodejce: Odstíny barev fotografií na produktech se mohou drobně lišit od barvy skutečného produktu vlivem nastavení monitorů jednotlivých návštěvníků. Prodejce Mermaid s.r.o. za tuto skutečnost neodpovídá.
  5. Dodací podmínky

    1. Dodací lhůta je obvykle 3 – 5 pracovních dnů v závislosti na počtu přijatých objednávek a dostupnosti zboží, v mimořádných případech do 7 dnů. Pokud nebudeme z nějakých důvodů schopni tuto lhůtu dodržet, bude zákazník v dostatečném předstihu o této skutečnosti informován.
    2. Počátek dodací lhůty se počítá při platbě převodem přijetím platby z naší strany. S každou zásilkou obdrží zákazník fakturu v českých korunách (Kč). Všechny ceny s adresou doručení v České republice jsou uvedeny v českých korunách (Kč).
    3. Nákup prostřednictvím e-shopu lze uskutečnit pouze na území České republiky.
    4. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Prodejce umožňuje také osobní odběr v prodejně MIЯROR OC Arkády Pankrác.
    5. V případě využití PPL činí poštovné a balné 110 Kč. U objednávek nad 2 000 Kč (po slevě) nebude poštovné ani balné účtováno.
    6. Při převzetí Zboží/předmětu Služeb od přepravní společnosti je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží/předmětu Služeb a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky NEMUSÍ Kupující zásilku od dopravce převzít. Podpisem dodacího listu Kupující stvrzuje, že Zásilka/předmět Služeb splňovala všechny podmínky a náležitosti na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být bran zřetel.
    7. V případě Osobního odběru v prodejně MIЯROR bude zákazník informován našimi operátory nebo e-mailem v momentě, kdy bude jeho zboží připraveno k vyzvednutí. U osobního odběru je platba za objednané zboží možná pouze online kartou nebo bankovním převodem.
  6. Platební podmínky, cena zboží

    1. Cenu Zboží a Služeb a případné náklady spojené s dodáním Zboží/předmětu Služby dle Kupní smlouvy může Kupující zaplatit Prodávajícímu následujícími způsoby:
      1. V hotovosti – v případě platby na dobírku.
      2. Bezhotovostním převodem na účet Prodávajícího dle pokynů o výši kupní ceny a nákladů spojených s dodáním Zboží/předmětu Služby
      3. Platba online platební kartou – Používáme nejpřísnější bezpečnostní systém (3D Secure), který rychle zpracovává platby a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
    2. Refundace plateb při platbě kartou - Vrácení zaplacené částky z našeho účtu na účet zákazníka resp. držitele karty probíhá prostřednictvím bankovního účtu Prodávajícího. Použije se při stornu objednávky, vrácení nevyhovujícího zboží apod.
    3. Případné slevy z ceny Zboží a nebo Služeb poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li výslovně uvedeno jinak.
  7. Výměna zboží

    1. Pokud nejste se zbožím zakoupeným u nás spokojeni z důvodu nevyhovující velikosti, barvy apod., nemusíte odstupovat od smlouvy, ale můžete jednoduše zažádat o výměnu zboží za jiné zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Na výměnu zboží se vztahuje stejná lhůta jako na odstoupení od smlouvy, tedy 14 dní. Zboží bude následně vyměněno do 14 pracovních dnů, popř. na základě domluvy dle dostupnosti požadovaného zboží.
    2. Zboží bude přijato po vzájemné dohodě a po jeho zaslání na naši adresu provozovatele e-shopu: Mermaid s.r.o., Evropská 178/423, 160 00 Praha 6 nebo po osobním doručením v prodejně MIЯROR OC Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4.
    3. V případě využití výměny zboží, vyžadujeme stejné nároky na vrácené zboží jako při odstoupení od smlouvy viz. VIII. Odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem.
    4. Před odesláním zboží zpět na naši adresu doporučujeme informovat naše operátory na tel.č.: +420 721 043 673. Váš konkrétní požadavek napište na průvodní dopis a přiložte do balíku.
  8. Odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem
    1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) bez udání důvodů, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Nárok vzniká i v případě, že je objednávka učiněna po internetu a zboží je následně osobně odebráno z kamenné prodejny.
    2. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní, musí prodávajícímu vrátit veškerá plnění, která na základě kupní smlouvy získal. Pokud již toto není možné, bere kupující na vědomí, že pokud jím vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství (záruční list, manuál, obal apod.), vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu v souladu s ustanovením § 1833 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nárok na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží případně s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu těchto nákladů je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Teoreticky mohou tyto náklady dosáhnout i plné kupní ceny zboží.
    3. V případě, že prodávající nepředal kupujícímu informace, které je povinen sdělit podle ustanovení § 1820 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, může kupující od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl kupující poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy kupující poučení obdržel.
    4. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu předá nebo zašle ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
    5. Do 14 dnů od odstoupení a doručení zboží je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží zašlete na adresu na adresu provozovatele e-shopu: Mermaid s.r.o., Evropská 178/423, 160 00 Praha 6 nejlépe doporučeně. Doklad o zaslání si uchovejte pro kontrolu. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
    6. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od chvíle, kdy mu bylo doručeno odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Prodávající není povinen vrátit peníze kupujícímu dřív, než mu je vrácené zboží předáno. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
  9. Reklamační podmínky. Shoda a rozpor s kupní smlouvou
    1. Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (zákon o ochraně spotřebitele).
    2. Zákazník má právo od dopravce nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky.
    3.  Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Reklamované zboží zašlete na adresu provozovatele e-shopu: Mermaid s.r.o., Evropská 178/423, 160 00 Praha 6 nejlépe doporučeně. Doklad o zaslání si uchovejte pro kontrolu. Doba k vyřízení reklamace začíná běžet následující den po přijetí balíku od zákazníka. Ke zboží doporučujeme přiložit listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy např. fakturu, záruční list aj. Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Mermaid s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
    4. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o příjmu reklamace nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace.
    5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba je 2 roky, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak. Záruční dobu nelze zaměňovat se životností výrobku, která může být kratší díky nesprávnému používání, ošetřování nebo zacházení s výrobkem. Při ošetřování dbejte pokynů výrobce.
    6. Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že prodávaná věc je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované nebo na základě prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. V případě, že věc při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
    7.  Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
  10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
    1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Pravidla stanovená Českou obchodní inspekcí, která upravují postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, stejně jako formulář pro podání návrhu, jsou spotřebitelům k dispozici na adrese www.coi.cz.
  11. Další práva a povinnosti smluvních stran
    1. Kupující bere na vědomí, že Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 4. Září 2018.

 

 

0 ks
Košík: 0,00
0 ks
Oblíbené
  • Naše prodejny
  • Kontakt
  • Košík (0,00 Kč)0
  • Oblíbené (0)